Friday, January 28, 2011

its been a week !

ehem2.waaaa manyak story mory mau citeee.tp  xsempat meyh.aku agak busy gilaa dis week..busy ngn program kt C.u.t.e fuh...da la demam.membusykan diri lak.elok la tu yee.minggu ni jgk la mcm2 yg jadik.da la balik lewat malam an.xsempat la cheq nak online wei..well..rite now duk umah daa.balik untuk mid-sem break.nasib aku malang laa..sbb mum n dad kat melaka skg.then xde org nk dtg jemput aku kt machang.waaaa..kejam betul sibling2 kuh.sume bz ngn their work.cirit betul.and aku bernasib baik la sbb iman sudi dtg dr kb tuu...semata2 nk jemput ak kt mchg then anta umah.cian die..padahal duk stu kampus je.huhuh..btw,thanks naiman :) well..dis week jgk aku dpt niece baru (lagi) .nama die NIK NUR QURNIA ARISSA.cantik kan name tu? haaa.tu anak abg aku...hihi..lom pi tgk ag die.xsempat an.waaaa.cumil giler diee.hihih...




comel kan?weeeee...xsabar nk pi tgk laaa.huahuahua...well...ni plak some pictures mase malam persatuan bersana part one.havoc gilaa. hahaha :D






No comments:

Post a Comment