Friday, January 21, 2011

Alhamdulillah . but still in trauma .

semalam accident.suck..alhmdllah kteorg xde pape.just mcm trauma dengan ape yg berlaku.bunyi kuat..mamat tu lggr...errr..dah2 ! xmo la tingat balik.kete?memang teruk ah.at first tu papa memang membebel tahap cipan.tp bila dia fikir balik..yela kan..memang obvious bukan salah anum.salah mamat bodoh tu . celaka betul..adoii..geram je nak maki2 mamat tu.tp xleh.lepas tgk die jatuh kat ats jalan raya uh..kesian lak..cepat je aku turun nak tolong die.(nasib baik ensem dow ) hehe. sempat ag.xdelah..tp alhmdllah dia pon okay.just luka sikittttt je kat tgn.tp bila pk balik mane dtgnye mamat ni.sbb bila ak belok kanan tu memang motor die xde kat blkg.haaaa.konpem ah ni bwk laju.haihh.nak je aku tampar mamat tu.kteorg pnye la xexpect langsung benda ni nk jadi.sbb memang xde kenderaan kat blkg.haih.ajak pi wt repot kat ipd xnak.bongok.then balik umah kene marah2 ngn papa.mengamuk la uncle nik weiii..malam tu..die suh ikut die g balai..(ampun mak,xnk buat lg.waa)pi balai repot laa..bukan cr psaal.hehe then..mcm yg akak aku dok bising2 kt fb uh..polis skg cam bagus je.belagak siot..ko pon manusia gak,takat wt muka bengis  tggi suare ko igt aku heran sgt?(ayat akak aku ni.hehe) .haa.wahai2 encik poliss..buat pe kami nak takut kat anda.kami takut tuhan je.lagi pon kami xsalah.haih..macam2.padahal bapak ak pon polis jgk dlu.hihih. :D sorry ye pa..bukan ckp kat papa ni. hek3
pape pon.syukur alhmdllah sebab kami selamat . amin :')

No comments:

Post a Comment