Thursday, December 30, 2010

waiting..waiting..waiting !

waaa.penat kut i tunggu u online,pakcik.ye..bosan menunggu.biasanye..u online time2 mcm ni laa..tp xde pon.u pegi maneee ! waa. summpaahh sakit ati ! (xpena ak emo cmni ) special ke die? xlah..die xspecial..just sepesen ngn aku je.a'ah..die ckp aku gilaa..HAHA.die pon gila jgk.aku mmg ske dpt kawan yg sepesen cmtu.best kut.layan yg gila2 cmtu dpt ilangkan tensen.(btul ckp azie :p ) .but sementara i tggu u pakcik..i berjuget2 dahulu.ini menunjukkan anda telah membuang masa saya selama berjam2.ouh encik tut! dimanakah anda.nasib saya agak baik ye malam ni.kerna ditemani oleh rakan seangkatan n sepesen cik azie .dia lahh..yg temankan aku pepagi buta mcm nii.. n saya juga ingin mengucapkan beribu riban trima kasih kepada awk ye cik azie. hihih.bcoz of your Sharing is Caring.(azie tau kan ape die. haha ) .biasela zie..budak bru blaja nk buat belog.so kene la tnya lebih lanjut kepada sifu nya .tak begitu zie? hehe. btw, nice havin a friend like ya . trima kasih di ucapkan. :) wink wink

 ni cik azie. cumil kan die ? terima kassihh sayangg :)


No comments:

Post a Comment