Monday, July 25, 2011

stress yang teramat ..



hye and assalamualaikum all :)
grrr...a'a...tgk tjuk entry pon da stress.hehe..mak aiii..punye la byk keje mggu ni.mentang2 la mggu lepas aku da lame mc kann..mcm2 dtg mggu ni kene buat..quiz yg tertunda,test,assgnment yg bapak byk gile tu.sume nye siap dalam satu mase yang pendek.huhu..memang laaa aku punye mata ni kuat nk mengadap cahaya lame2 kan(ape kaitan nye?) hihi ..xdelaa..nk wt assgnment kene la ngadap lappy.(abis tu on9 xpela?hahah )...tadi bru je abis test STATISTICS.err.susah gak la.(bg org yg OTAK GELIGA cm aku ni.hihi)tp alhmdllah la...boley buat tp xtau jwpn die tu betul ke x. HAKHAK.erm...kejap je kan..arini da ari selasa daa...kamis ni ase nk balik laaaaaaaaa...boring la.sume roomate balik.lagi pon mama blk dr kl maybe ari sbtu kot.aiyaa lau xbalik sbtu ni aku nk g Machang ngn sape.huuhu...susah la idup cmni..parents asyik outstation jee.well..4 today...xde pape da kot nk ckp..heeee..nk ber FESBUKING lak nih.daaa sayang :)

p/s : memang saya rindu hubby saya sangat-sangat ! heee mwahx !

No comments:

Post a Comment