Thursday, June 30, 2011

wo tai ai ni !

hehe..mentang2 la blaja bhsa mandarin,tjuk entry pon lam bhsa cine.blagak pandai ar ni..hahahhaha...xdelahh..wo tai ai ni tu mksudnye saya sangat sayang awak.haaaaa..sayang sape?sayang la sape2  pon.family ke kawan ke..bf tu lain kire la kan.hahahah...entahlaaa...bab sayang2 ni...aku pon xtau nk ckp pe.no komen la kot.haihh...but..aku pon de gak org2 yg aku sayang..ramaiiiiii.ngehehehehhehe...tp..xtau la dorang tu syg aku ke x.xpelahhh..uhuk3..ermm..arini ..pagi2 ag bangun da online.wahaha..trus update blog.arini de modul...kul 2.30 nnt..malas ye nk g..tp terpakse ahh..lau ase xnk jumpe modul part 3 sem depan baik habiskan sem ni gak.haha..repeat laa tuuuu.alaaaa...then after abis je modul nk trus blahh ! nk balik uma ngn papa..yeayy ! dapat gak berrrrBabi Beratur kat umah .(BBQ ) hahaha .Heppy bsday papa ! love u love u love u soooo much !u are the only hero in my heart ! i promise won't let you down this timee.thats my promise.sob sob..tetibe tachim la plak.aduyaiii.hek3...xpe2..bape jam je lagi nak blik.ngeh3...sabar ye cikpiqa....home ...im comingggg.heheheh .

potpetpotpet : time kasih syg buat i cmnie..am i unfit you? 



No comments:

Post a Comment