Wednesday, May 25, 2011

org da sebok nk balik hostel,kite?masih bersuka ria di negeri orang :D


haha,title entry xleh blah.ye,aku masih di kl.masih ragu-ragu nk balik n daftar kat uitm ke x.wakakaak.benci gile result.haha....well,actually kebetulan mama n papa de event kat Conlay.so join la skali.n then...xsangke...tibe-tibe..ak jmpe ngan 'Dia' .ye...dia yang pena curi ati aku dlu(gilaaa ayat..bunga-bunga) HAHA.ex aku lahh ! iskkk.happy la jgk,tp....die cm xbanyak ckp.biasela..pemaluu.hhahaha..so,aku pon diam lah.lalalalaal~well,settle je hal kat Conlay,ak,mum n dad g jalan sekitar bb.lg pon kteorg stay kat hotel area situ je.g Low Yat,T.S ...g Sg.wang....window2 shopping smbil2 papa nk cr maxis center.hohoho.xmo shopim ag...uncle nik xbg lagi ! hahahah.papa o papa...ank bongsu mu ini..sememangnye kaki shopping(like mother like daughter.hihi )  well...keje aku balik hotel je online online online...mklum la..wifi sini cepat drpd Berukband aku yg bongok tu.hahah.nk dwnload pon suke ati ak je..haha..well btw,thanks to Anum :) (akak akuu laa) sbb?ade lahhh heheheheh.pape pon..esk nk kene bgn pagi lagi.waaaa..goodnightt sayang :)


 heeee..xde keje an :D

senyummmm



p/s : mate still bengkak akibat tragedi semalam.aku redha Ya Allah dengan ujian mu. :)


No comments:

Post a Comment